Jaarlijks organiseert Museum Huis Doorn een reeks evenementen, die uiteen lopen van het Historisch Festival in de zomer (meer dan 6.000 bezoekers in 2019) en de Kerstfair in december tot aan de randprogrammering bij de jaarlijkse thema-tentoonstelling, zoals lezingen, workshops en symposia.
Organiseren van evenementen en activiteiten.
Je bent het aanspreekpunt tijdens de evenementen en draagt er zorg voor dat alles goed verloopt.
Je onderhoudt contact met externe partners
Je bent enthousiast, proactief, organisatorisch sterk en stressbestendig.
Je beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.
Je bent computervaardig en kunt werken met MS Office. Kennis van Adobe Photoshop is een pre.
Beschikbaarheid: Je bent minimaal 2 dagdelen per week beschikbaar en flexibel inzetbaar (i.v.m. aanwezigheid tijdens evenementen).
Via de aanmeldknop geef je je gegevens aan ons door. Wij nemen dan contact op en laten z.s.m. weten of er op dit moment vacatures zijn in de vrijwilligersorganisatie. Indien dat niet het geval is kunnen we je op een wachtlijst plaatsen en benaderen we je zodra er weer mensen nodig zijn.